BATTLEFIELD 2042-UPDATE #2.1

Google Übersetzung


Hallo zusammen,

Wir haben es geliebt zu sehen, wie ihr alles erkundet, was in Staffel 2: Master of Arms neu ist. Wir sind jetzt bereit, in das erste Update für Season 2 einzutauchen, und wir freuen uns darauf, es in eure Hände zu bekommen.

Update 2.1 für Season 2: Master of Arms erscheint am Dienstag, den 27. September @ 08:00 UTC.


Hier ist ein Überblick über einige der wichtigsten Änderungen und Verbesserungen, die in diesem Update enthalten sind:

  • Eine überarbeitete Version von Renewal, die einen verbesserten Gameplay-Fluss, neue Deckung, Geländeverbesserungen und kürzere Entfernungen zwischen den Flaggen bringt
  • Das neue Polaris RZR In-World-Fahrzeug für eine schnelle Durchquerung des Schlachtfeldes
  • 3 neue Tresorwaffen für das All-Out Warfare-Arsenal, die noch mehr Waffenvielfalt bringen; der P90, GOL Sniper Magnum und der M1911
  • Es wurden Verbesserungen vorgenommen, um die Latenz von Mauseingaben zu reduzieren
  • Balance Tuning für Kampf- und Transporthubschrauber und den Nightbird
  • Irishs APS-36 Shootdown Sentinel-Verbesserungen, die sicherstellen, dass es jetzt M320 LVG- und M26 Mass Frag-Befestigungsgranaten blockiert
  • AM40- und Avancys-Kugeln werden nicht mehr fälschlicherweise als SMG-Kugeln registriert

Teilen Sie uns Ihre Erfahrungen mit, sobald Sie alles Neue in diesem Update in die Hand genommen haben.

Wir sehen uns auf dem Schlachtfeld.


Das Battlefield-Team



Die Liquidatoren warten


Ein besonderes Ereignis kommt Mitte Oktober auf Sie zu. Wir freuen uns darauf, Ihnen zu einem späteren Zeitpunkt alle Details mitzuteilen. Aber vorerst... Erwarten Sie neue verdienstvolle Kosmetika neben Infanterie-Gameplay mit engen Spielräumen und intensiven Nahkampfkämpfen.

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Bleiben Sie auf dem Laufenden


Folgen Sie uns auf dem @BattlefieldComm Twitter-Account, um über die Einführung unserer Updates auf dem Laufenden zu bleiben. Über unsere Battlefield-Foren könnt ihr auch unsere Nachverfolgung bekannter Probleme und weiterer Spieländerungen, die wir vornehmen, verfolgen.

Inhalt

Verlängerung - Kartenverbesserung

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Unsere Absicht für die Kartenüberarbeitung ist es, das Infanterie- und Nahkampferlebnis zu verbessern. Flaggen und Ziele liegen nun deutlich näher beieinander. Dies wird die Traversalzeit und die gesamte "Zeit bis zum Handeln" beim Wechsel zwischen Sektoren und Zielen verringern. Um die Auswirkungen dieser Änderungen zu erhöhen, haben wir beschlossen, bestimmte Abschnitte der Karte, die den Spielfluss unterbrochen haben oder als zu weit entfernt angesehen wurden, vollständig zu entfernen.

Wir haben sowohl mit dem Gelände als auch mit einer großen Anzahl neuer militärischer Befestigungen gearbeitet, um mehr Möglichkeiten zur Deckung zu bieten. Diese Assets verändern die Karte, so dass sie sich weniger makellos und kriegsbereit anfühlt. Ein Gefühl, das während des Spiels verbessert wird, da die neuen militärischen Befestigungen die Zerstörung in größerem Maße unterstützen als das ursprüngliche Kartendesign.


Die Solarstation 1


Die Solarstation bleibt der erste Angriffsort in Breakthrough, nur ist sie jetzt durch riesige Betonbarrieren, robuste Sandsäcke, Schiffscontainer und die großen Lagerhallen sind perfekt, um sich vor Luftfahrzeugen zu verstecken.

Die Solarstation 2


Angreiferfahrzeuge werden entscheidend sein, um beim Durchbrechen von Abwehrmaßnahmen zu helfen. Aber seien Sie vorsichtig, genug verirrte Granaten können an diesem Fangpunkt einen Feuersturm entfachen.

Desert Terrain 1


The Terrain in Renewal has also been heavily reworked with a focus on providing clear infantry and vehicle paths and offering infantry better line of sight breakers and cover. When looking at our telemetry we could see that players did not move through the intended lanes across the desert terrain. The changes we made provide clearer paths for both infantry and vehicles.

Battery Farm


The Battery Farm has had a simplification pass and now promotes more predictable fighting lanes and lines of sight. Additional cover has also been placed, but you should remain wary of skybound threats.

Check Point - Green side


The check point on the farm side is now heavily fortified. Attackers will be able to use the new cover to slowly work their way to their new objectives. Vehicles can be a threat to these defenses, but the plethora of cover means C5 may always lurk around the corner.

Approach to Synseco Building 1


The approach to the Synseco building is now heavily fortified, offering vital cover to attackers. But cover alone here will not be enough to succeed, attackers must push through quickly.

Approach to Synseco Building 2


The central road that connects the checkpoint to the Synseco building is now the fortified spine of the map.

Interior Synseco Capture Point 1


Interiors of the Synseco building are no longer pristine. Instead they are storage areas for the defenders, their ammo crates and storage units making great cover for close quarters combat.

Interior Synseco Hallway


Lines of sight in the hallways are now broken by sandbags and ammo crates, making these spaces viable defense points. Sandbags against windows offer some protection against enemy snipers, but also make for a great nest for you to return some marksmen fire of your own.

Synseco Foyer


The first front line in the crucial building, defenders now have the luxury of sturdy defenses, forcing attackers to think twice about using the front door.


Polaris RZR

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Fast and fun. The Polaris RZR is now available on the Battlefield as an in-world vehicle. Jump into this lightweight buggy with a teammate and zip across the Battlefield, surprising enemy infantry or gaining new, tactical positions.

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New Vault Weapons


4 Battlefield Portal iconic weapons from the Battlefield 3 and Bad Company 2 era are now available in the All-Out Warfare arsenal. You’ll unlock these Vault Weapons at your own pace via the new Assignment system.

P90 - Battlefield 3


A compact and capable weapon system firing 5.7x28mm armor-piercing rounds. It has three forward rails for a wide array of attachments. Comes with a 50 round magazine.

GOL Sniper Magnum - Bad Company 2


This German bolt action rifle provides exceptional performance and standoff capability. Its long range and accuracy makes it a great choice for special forces and counter terrorist units.

M1911 - Bad Company 2


Modified version of the classic .45 caliber sidearm for Allied forces. Seven round magazine.


Änderungsprotokoll

Allgemein


  • Es wurde ein Problem behoben, das verhinderte, dass die Liste der wöchentlichen Missionen während des Endes der Runde gescrollt werden konnte.
  • Sammlung - Es wurde ein Problem behoben, bei dem bei der Ausstattung von Fahrzeuganpassungen das falsche Eingabesymbol angezeigt wurde
  • Statistik - Es wurde ein Problem behoben, das dazu führen konnte, dass die Genauigkeitsstatistik einen Wert über 100 % erreichte.
  • Es wurde ein Ausrichtungsproblem im Zusammenhang mit HUD-Benachrichtigungen auf Breitbildmonitoren behoben
  • Ein Skalierungsproblem im Zusammenhang mit HUD-Benachrichtigungen wurde behoben
  • Behebt ein Problem, das nach dem Verlassen eines Spiels, das sich kurz vor dem Ende der Runde befand, zu einem schwarzen Bildschirm führen konnte
  • Es wurde ein Problem behoben, das dazu führen konnte, dass das Einführungsvideo abgespielt wurde, wenn der Titel im Vollbildmodus gestartet und direkt Alt + Enter gedrückt wurde, um in den Fenstermodus zu wechseln
  • Es wurden Fälle behoben, in denen visuelle Artefakte auf dem Bildschirm angezeigt werden konnten, während sie auf einen neuen Server in der Exodus Conquest-Playlist passten
  • Es wurden Fälle behoben, in denen das Binden einer sekundären Eingabe an die Maustaste nicht funktionierte
  • Der Sortierpfeil zeigt nun korrekt auf den Abschnitt "Spieler" im Tab "Durchsuchen" des Schlachtfeldportals.

Schlachtfeld-Portal

  • Es wurden mehrere Korrekturen und Anpassungen vorgenommen, um Probleme mit Assets und Kollisionen auf Karten der klassischen Ära zu beheben

Regel-Editor

  • Crawford, Stranded, Season 2 Waffen und Fahrzeuge zu den Auswahllisten des Regeleditors hinzugefügt
  • Audio-Asset-Bibliothek hinzugefügt
  • Asset-Bibliothek für Weltsymbole hinzugefügt
  • RemovePlayerInventoryAtSlot-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • RemovePlayerInventory-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • EnableFastTicketBleed-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • OnPlayerExitCapturePoint-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • OnPlayerEnterCapturePoint-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • OnCapturePointNeutralizing Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • SetCapturePointOwnership zum Regel-Editor hinzugefügt
  • EnableCaptureHQ-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • CapturePointCapturingTime zum Regel-Editor hinzugefügt
  • CapturePointNeutralizationTime zum Regel-Editor hinzugefügt
  • SetNeutralizationMultiplikator-Block zum Regel-Editor hinzugefügt
  • Verbesserte Fehlermeldungen zur Klärung von Parametertypkonflikten für einige Blöcke

Modifizierer

  • Modifikatoren für das Verstecken von Fadenkreuzen hinzugefügt (betrifft auch Fahrzeuge)

Apparate

  • Falsche Zoomstufen bei Verwendung von SOFLAM behoben

Landkarten

Breakaway

  • Behobene Siloschäden, die aufhörten, wenn das Silo zur Zerstörung in die Warteschlange gestellt wurde
  • Sie werden während der Einfügesequenz keinen Fuß mehr auf Schnee VFX im Heli sehen

Ausrangiert

  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem das Gelände um die Basis der Gehweg-Schiffsschiene so weit zerstört werden konnte, dass es schwimmen konnte

Exposition

  • Feste Aufzählungszeichen, die auf einem Gemälde im C3-Sektor nicht realistisch aussehen
  • Feste Bullet-Tracer von der MD540 Nightbird's Minigun, die beim Abfeuern auf bestimmte Assets verschwand
  • Es wurde ein Feuerlöscher repariert, der nach der Zerstörung der Mauer schwebte
  • Ein LOD-Problem (Level of Detail) an der Wand in der Nähe von Treppen im Sektor E2 wurde behoben
  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem Spieler unbeabsichtigte Bereiche oberhalb des D1-Flaggenraums betreten und unwissende Feinde erschießen konnten, weil Assets mit fehlenden Kollisionen

Stundenglas

  • Es wurde ein Audioproblem behoben, bei dem das Gehen über die Außenbehälter an der Westseite der B1 unangemessen Schmutzgeräusche auslöste

Kaleidoskop

  • Es wurde ein Problem behoben, das die KI daran hinderte, die Leiter zwischen den Erfassungspunkten B2 und D1 zu verwenden
  • Es wurde ein LOD-Problem behoben, das auf den Plaza-Fundament-Pflanzgefäßen auf der Karte vorhanden war

Orbital

  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem die Carports bei der Eröffnungsanimation zitterten
  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem das Audiomaterial des Papierkorbs auf Schmutz eingestellt war
  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem die Rakete von Raketenwerfern durch die Karte ging, wenn sie unter dem Soldaten erschossen wurde, während sie auf der Rampe vom Crawlerway stand

Erneuerung

  • Fixed an issue in the Research Facility where players would be able to clip platforms and see through the assets while the head would be visible to others on the other side
  • Fixed an issue where players would clip with the ceiling and see through parts of the building when climbing on the lab barrels placed in corners
  • Fixed issue where players would clip with the sewers ceiling and see through the building when placed on the propane tank
  • Fixed an issue causing player camera clipping while vaulting on top of the pump station
  • Fixed issue with grenades thrown near the wall of the small lab that could pass through the terrain
  • Fixed an issue where the Breakthrough insertion helicopter landed out of bounds on attacker side
  • Fixed an issue where terrain clipped through the concrete canal
  • Fixed issue where front desks inside the Synseco building had LOD issues
  • Fixed increased shadow issue on both sides of the stairs that leads to the Research Facility
  • Fixed LOD issues present on the warehouse shelves found inside the research facility building
  • Fixed LOD issues present for the material around the windows at the ground floor in the Research Facility
  • Fixed sharp black shadow present on the edge of the bridge leading to the Research Facility
  • Fixed uneven and sharp lighting on the walls inside the Research Facility
  • Fixed an issue where after destroying the vegetation on the vab foundation where the revealed terrain looked unnatural and stretched
  • Fixed LOD issue on concrete cover while in destroyed state
  • Fixed issue where shadows were too dark in multiple areas of the map
  • Fixed missing wall mesh in some locations
  • Fixed LOD issue present on the planters found across the level
  • Fixed flashing and disappearing lights and shadows on a wall in the Research Facility

Stranded

  • Fixed issue where a LATV4 Recon partially caught in the hatch would take damage overtime
  • Fixed issue where vehicles would stutter on the hatches during opening
  • Fixed issue where players would stutter while standing on the rotating platform in the showroom
  • Fixed issue where an extended occluder was visible when the player is prone near the right margin on the front deck
  • Fixed an issue in sector C1 where an occluder was visible when the player is prone on the ship's margin near the zipline going to B1 and looking towards the antenna
  • Fixed an issue on sector C2 where there was intense flashing in one of the marketplace corridors
  • Fixed issue with flickering visible in the backdrop from deploy screen
  • Fixed issue where G-84 TGM would get stuck when shot in to E1 control tower
  • Fixed issue with inconsistent metrics where the player could not walk through 12 out of the 36 gaps made between the metal beams and the containers on top of the ship
  • Fixed issue where player received damage until dead when jumping on top of a moving platform

Soldier

  • Improved input polling to reduce aiming input latency
    • Players who previously observed mouse input lag during gameplay should feel an improvement with this game update. Please continue sharing your feedback about your experience with us once you've been able to play.
  • Fixed an issue that caused Overexposed lights on Soldier uniforms (IFF)
  • Fixed an issue where Repair VFX is still present for a short time after the user enters the vehicle
  • Fixed an issue where the character stance did not reset when entering/exiting vehicles
  • Fixed an issue where there grenade cooking animation was missing
  • Fixed an issue with the Large Impact Sound incorrectly being played when attaching C5 to vehicles
  • Fixed issues animations missing when throwing any grenade
  • Fixed issues with inconsistent face wrinkles on several characters. A proper skincare routine is important to compliment the active lifestyle of being on the Battlefield
  • Fixed an issue where Soldiers were visible for a second before spawning on the Spawn Beacon
  • Grenade throw animation should now play correctly
  • Fixed issue with Incorrect world log messages when repairing an air vehicle from the passenger seat
  • The Combat Hammer has should now have a hit indicator when striking a target
  • Sundance's landing animation with the Wingsuit has been improved. It's no longer causes jumpy behavior
  • Fixed unintended behavior for Soldier physics animations while in deep terrain craters
  • Improved prone behavior in craters and on ledges
  • A temporary Soldier movement speed has been added when performing stance changes
  • A short cooldown has been added to prevent standing / prone stance change spam
  • Fixed a camera snapping issue when starting a slide
  • Improved hit detection from shots fired by soldiers while in moving and in open vehicle seats
  • A prone soldier is no longer able to push other prone soldiers around
  • Introduced new player collision behavior for friendly Soldiers to help prevent body blocking in tight spaces. Friendly Soldiers that are moving will now be able to move through other Soldiers but will be pushed away whenever they stop moving to prevent clipping


Specialists

Boris

  • Fixed an issue that caused the SG-36 Sentry Gun to sometimes shoot enemy players through smoke
  • Fixed an issue with the SG-36 Sentry Gun is floating after being deployed
  • Fixed an issue where the turret deploy sound is delayed when deploying SG-36 Sentry Gun with Boris

Casper

  • Fixed an issue where the OV-P Recon Drone flies in circles after getting pushed by another player
  • Fixed a bug where Slow vehicles could not destroy the OV-P Recon Drone by ramming it or running over it
  • Fixed issues with Casper's OV-P Recon Drone tooltips showing as unassigned when unbinding Crouch Hold Keybind

Crawford

  • Fixed an issue where the Mounted Vulcan could be seen in the character hands when picking up the gadget
  • Fixed an issue with EMP VFX not being present on the Mounted Vulcan while under the EMP effect
  • Fixed an issue with Mounted Vulcan shield not being displayed correctly when destroyed

Irish

  • Fixed an issue where APS-36 Shootdown Sentinel did not not block M320 LVG and M26 Mass Frag attachment grenades
  • The legs on the APS-36 Shootdown Sentinel now have proper shadows

Lis

  • Fixed an issue Audio hit cue/indicator triggered on Lis's rocket when hitting nothing
  • Fixed an issue G-84 TGM gets a hit marker but 0 damage is dealt to the enemy Soldier

Rao

  • Fixed an issue where Rao signal hacker pulse was missing
  • Fixed an issue where Rao spotted any enemy that destroyed equipment nearby


Vehicles

  • Fixed an issue that would prevent jets from visually updating when viewed from a distance.
  • Hands are now correctly aligned on the 4x4 Utility steering wheel as soon as you enter the vehicle.
  • Minor tweaks to make exhausts look less odd in vehicle elevators. They were very exhausting.
  • The audio SFX from Stealth Helicopter bombs no longer persist after being fired.
  • The countermeasure prompt for vehicles is now only visible for the driver/pilot
  • The Gunner VE has been removed during spawn, now only showing when you are in the gunner position.
  • Updated the Air-to-Ground Missile crosshairs on jets to display the lock on crosshair
  • You will no longer hear the "In Stealth" target blocked audio when looking at a Stealth Helicopter with active dual 30mm Cannon Pods
  • The HEAT Shell has been renamed to HE Shell to better reflect its intended use as anti-infantry

EBLC-RAM

  • Aligned the EBLC-RAM Turret so it now sits snugly on the main body
  • The countermeasure prompt is now correctly displayed for the EBLC-RAM
  • Fixed an issue causing the EBLC-Ram Active Protection System ability to detonate Lis' Guided missile from further away than intended
  • Fixed an issue that caused the crosshair to be shown when deploying the vehicle insertion beacon
  • Fixed an issue that caused the EBLC-Ram Active Protection System ability to appear to shoot down Lis' Guided Missile in the wrong direction
  • Fixed issue that caused the EBLC-RAM Spawn Beacon to not attach correctly to moving objects
  • Placing the EBLC-RAM's Team Insertion Beacon in an invalid area will no longer spawn the Beacon in the last location it was placed
  • The EBLC-RAM now has working lights within the Collection screens.
  • When exiting the EBLC-RAM with the Team Insertion Beacon Deploy ability active, you will now automatically switch back to the previously equipped weapon

Vehicles - 60mm Flak Weapon Pod


The 60mm Flak Weapon Pod was underperforming against air vehicles so we have increased its effectiveness. Alongside that change we have also reduced its damage toward infantry to further solidify its purpose.

  • Velocity has been increased from 150 -> 250
  • Detonation delay decreased from 0.15 -> 0.02
  • Vehicle detonation radius decreased from 10 -> 2
  • Damage multiplier to infantry reduced 0.47 -> 0.05
  • An issue has been resolved that caused the 60mm Flak Weapon Pod to unintentionally damage infantry when damaging vehicles

AH-64GX Apache Warchief and KA-520 Super Hokum


We have observed that Stealth Helicopters have become the dominant Air Vehicle of choice since their introduction in Season 1. In Update 2.1, we are making several balance adjustments to the AH-64GX Apache Warchief and KA-520 Super Hokum to ensure all Helicopters have a dedicated purpose on the Battlefield. As a result, we’re increasing their anti-vehicle effectiveness.

  • 127mm Anti-Vehicle Rocket Pack velocity has been increased
  • 127mm Anti-Vehicle Rocket Pack damage has been increased from 100 -> 130
  • 127mm Anti-Vehicle Rocket Pack is now more accurately in shorter ranges
  • 127mm Anti-Vehicle Rocket Pack Replenish rate has been lowered 1.3 -> 2
  • 30mm Cannon Gunner Rate of Fire has been lowered 350 -> 200
  • 30mm Cannon Velocity has been increased
  • 30mm Cannon Gunner Damage Start Damage increased 18 -> 40
  • 30mm Cannon Gunner Damage End Damage increased 8 -> 25
  • 30mm Cannon Blast Damage increased from 18 -> 20
  • 30mm Cannon Overheat has been increased

MD540 Nightbird - Mounted 7.62mm Miniguns


We are updating the miniguns to ensure they remain powerful when actively managed, while reducing their effectiveness during continuous fire.

  • Minigun Wind Up Time has been lowered
  • Minigun Wind Down Time has been increased
  • Overall Dispersion has been lowered
  • Overheat has been increased

MV38-Condor / Mi-240 Super Hind - 7.62mm Minigun Pod


We have observed the Transport Helicopter 7.62mm Minigun Pod was mainly used for long range combat. We are making several balance adjustments to ensure its focus remains on intended defensive and close range use. It’s now more accurate, but with an overall decreased damage output and range while also overheating faster.

  • Damage fall-Off Starting Distance has been lowered from 350 -> 150
  • Damage Fall-Off End Distance has been lowered from 1000 -> 300
  • Dispersion has been lowered
  • Wind Up Time has been lowered
  • Wind Down Time has been increased
  • Overheat has been increased


Weapons

  • Fixed an issue that caused AM40 and Avancys bullets to be registered as SMG bullets
  • The AM40 Standard Issue Ammo now correctly displays the intended magazine count of 20
  • The AM40 and Avancys can no longer be used underwater
  • Adjusted deploy delays for Vault Weapons to ensure a smoother experience
  • Fixed a bug where picking up the DM7 from the ground would show incorrect weapon icon
  • Es wurde ein Problem behoben, das dazu führte, dass das M11-Oszilloskop auf dem BSV-M nicht die richtige Anzeige hatte
  • Es wurde ein Problem behoben, das unerwünschtes Verhalten an Unterfassmunition verursachte
  • Es wurde ein Problem behoben, das dazu führte, dass die Avancys die falsche LOD anzeigten, wenn ein anderer Spieler auf Sie heranzoomte
  • Es wurde ein Problem behoben, bei dem der PF51 beim Abfeuern nach dem Umschalten von und zu primär wackelte
  • Der Schalldämpfer-Mündungsblitz, der vor dem BSV-M sichtbar ist, wurde bei Verwendung bestimmter Zielfernrohre behoben
  • Fehlende Hinweise für Unterlaufbefestigungen wurden gefunden
  • Reload geht auf dem SWS-10 nicht mehr manchmal verloren, wenn die Munition knapp wird
  • SFX wurden für Laservisiere verbessert
  • Die Anhänge des Ghostmaker R10 werden jetzt auf Kill Cards angezeigt
  • Der PF51 zeigt nun die richtige Magazingröße in den Kollektionsbildschirmen an
  • Das Zielfernrohr 8T hat jetzt das richtige Symbol auf dem Avancys


Quelle